حاج محمود کریمی مشکل از خودت است برادر

نوشته شده توسط : خادم سایبری

ترس وجود خانواده ام را گرفته بود. شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودروای ایجاد مزاحمت می کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان به ایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر هوایی شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار می کردی؟ در خودرویت را باز می گذاشتی و می گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده ام انجام بدهید؟ یا...؟

حاج محمود کریمی معروف به محمود هفتیرکش مشکل از خودت است برادر. چرا باید کارت به جایی برسد که برایت ایجاد مزاحمت کنند؟ چرا باید کارت به جایی برسد که مجبور به حمل سلاح و استفاده از آن بشوی؟

مگر نمیدانستی تو حامی ولایت فقیهی هستی که تمام دنیا با او سر جنگ دارند؟ مگر نمیدانستی تو مانند شاخ و برگ درخت انقلابی هستی که خار چشم خیلی هاست؟ مگر نمیدانستی تو روضه خون کودک شش ماهه ای هستی که برایش تیر یک شعبه هم کم بود و سه شعبه آوردند؟ مگر نمیدانستی مداحی هستی که بعضی ها برای آمدن در مجلست از 8 صبح نوبت میگرند؟ مگر نمیدانستی در این سال ها باعث شدی خیل عظیمی از جوانان به واسطه تو برای این انقلاب و آرمان های امام حسین (ع) و ظهور حجت حق سینه سپر کنند؟

حاج محمود کریمی مشکل از خودت است برادر

خب حق بده برادر من، برای زدن یک درخت تنومند تبر ها نمی توانند کاری کنند و مجبورند ابتدا شاخ و برگ های درخت را قطع کنند. مانند حاج سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، عبدالرضا هلالی، حسین سیب سرخی، سید جواد ذاکر و ...

دیدی مشکل از خودت است؟ دیدی پا روی دم بعضی ها گذاشته ای که چشم دیدن اهل بیت و امام و انقلاب و شهدا و حزب الهی ها را ندارند؟

ولی این راهم بدان که مشکل اصلی تو نیستی. جوخه اعدادم نوک مگسکش را به سمت هدف دیگری نشانه گرفته. تو مانند سپری در مقابل این جوخه هستی. مثل من مثل تمام بسیجی ها و حزب الهی ها.

چند سؤال :
1-چرا ابتدا سایت اسرائیلی بالاترین این خبر را منتشر کرد؟
2-چرا بعد از بالاترین سایت خانواده مشهور حامی جریان فتنه خبر را منتشر کرد؟
3-چرا بیشتر تخریب ها حول محور اصلاح طلبان شکل میگیرد؟
4-نفر بعدی برای تخریب چه کسی خواهد بود؟





:: بازديد از اين مطلب : 632
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی